Most odbudowano w latach 1956-1959. Otwarcie w grudniu 1959 r.
Most o konstrukcji stalowej (kratowej) trzyprzęsłowej o rozpiętościach przęseł: 71,40+103,20+71,40 i długości 246,00 m. Most jest obiektem stalowym, kratowym. Przęsła mostu oparte są na masywnych betonowych filarach z poprzedniego mostu. Wszystkie elementy konstrukcji stalowej są spawane, tylko styki robocze są nitowane. Kapitalny remont w 2006-2007 r - kostkę brukową zamieniono na asfalt. Rzeka Odra Wschodnia na odcinku w Gryfinie ...
Most odbudowano w latach 1956-1959. Otwarcie w grudniu 1959 r.
Pokaż więcej
Pokaż mniej
Most o konstrukcji stalowej (kratowej) trzyprzęsłowej o rozpiętościach przęseł: 71,40+103,20+71,40 i długości 246,00 m. Most jest obiektem stalowym, kratowym. Przęsła mostu oparte są na masywnych betonowych filarach z poprzedniego mostu. Wszystkie elementy konstrukcji stalowej są spawane, tylko styki robocze są nitowane. Kapitalny remont w 2006-2007 r - kostkę brukową zamieniono na asfalt. Rzeka Odra Wschodnia na odcinku w Gryfinie ma klasę żeglugową Vb, co oznacza, że przewidywany jest na niej prześwit pod mostami wynoszący 5,25 m i mogą nią pływać statki o takiej właśnie wysokości nawodnej. Most w Gryfinie ma 5,17 m prześwitu, zaledwie o 8 cm mniej, co sprawia, że w praktyce nie trzeba mostu podnosić. |
|||||||||||||||||||||||||
|
||
Most drogowy zwodzony (rz. Odra Wschodnia / ul. Piastów) na innych fotografiach | ||
|
||